殺價之極致。奧義

話說新新年回鄉渡歲。跟家姐們四出補辦一些年貨,經過一間boutique,家姐兩眼發光拖我直奔入內。
以下是家姐跟店員的對話。
姐:請問呢件幾多錢呀??(指住不是她喜歡的)
員:$250
我:(o咀)心諗咁貴,話晒又唔係好質地又唔係名牌
姐:咁呢一件呢??(指住佢喜歡的)
員:$320
我:……..
姐:咁貴??同剛才果件有咩出入?
員:質地好好多ga,你睇下。
姐:太貴啦,都係去弟到睇下。
員:小姐不如你開個價,睇下我比唔比到你
我心諗原來有價講,唔怪得開天殺價啦。
姐:咁呀,$180啦 ,拎個意頭。
我: o…….
更令我o……的是個店員好爽快地應允左。
店員包好了那件one piece用笑容送我們出鋪。
事後我跟家姐說,讚她殺能力高超。我又追問道,那在店員那麼爽快地答應時,為何不再殺她一把?? 她答應得如此爽快,必定還有不少利可圖。家姐笑住同我講:"殺價唔係要殺到最低價,而係殺到自己心中想比的水平。殺到店員難做,冇晒笑容又何必呢。我大約估件one piece都差不多價。比多少少當比tip啦。你睇個sales幾好服務。How much you pay, how much you get."
如果真係比多左好多呢我追問。
“當買一份優越感lo,情形同你買名一牌樣,你心知名牌的價錢就是高過件野的實際價值好多好多,但點解咁多人仲係去買,咪就係優越感姐。更何況,shopping咁開心,我先唔會為果十元八塊令自己shop得唔開心。"
聽家姐一席話勝讀十年書。彈指間如雷灌頂,茅塞頓開。不知何年何月,我方可以參透殺價之極致。奧義。

發表迴響

