雜談

唉,回想起中學時間,想聽我講句粗口都難。宜加,熟少少我都可能會講。上左大學冇野學到,粗口就成日講,都係住hall之過,就黎入血啦如困仲係咁講…..由今日起,我要戒。講。粗。口。! 其實都係做番以前自己姐幾難? 如果以後有咩唔出得街場合爆左句出黎更加得不賞失。 立定決心,我做得到。

剛上utube聽到呢首歌,好似有些許過時,不過都係想分享一下。

周博賢 <<我少數欣賞的填詞人。 好野!

發表迴響

