除了下雨,還是雨。

過去的一個星期,每一日都下雨,很巧合, 每天都是下半天。每當下雨,心情一定不好到那裡。幸好放假中,下不下,壞不了我大事,動不了我的心情。 但如果在之後的暑假training都是這樣的天氣我一定會受不了。天公要做美呀!!

買了iphone都好一個星期,哈,到兩三天就出gs。不過沒有太不甘,不竟買時我也知不久會出upgrade版,要不是不見了手機也會等多一陣子,但你問我由一開始的iphone到現在,我最喜愛那一版本,一定是初版,全金屬外殼,太形仔啦。我就是如此這樣。好像買macbook時,明佑會有matel frame 新版出,但我就喜歡白色膠質macbook。喜好呢樣野好難話得埋。不過gs的新feature 又幾吸引。又及,如果各位有咩好用free app,唔該通知一下。又或有真係好好好好用的負費app,都話過我知下。

smartone 148上網,哈,住旺角ge我收得奇好,比我用開的pccw,沒大分別,有過之無不及。因為我那所謂8m,又跟電話eye多媒睇分,又盛,跟本就冇十分一比到我。近呢一年,365日有一半日子上唔到網,好彩我係宿舍做做assignment ,如果係屋企上唔到網,弟日又要我真係同佢死過。見佢六月到期,打比我叫我續,二話不說,就直呼,唔洗啦唔該,完全冇生氣態度勁好。因為我想show比佢睇pccw train 到我d eq有幾咁高。 依加我desktop 都用wifi,實行全屋無線上網。Say good bye to traditional gate way! 但係又咁講,我唔打機就ok,想打機人仕勿近。我玩warcraft都唔順有lag。大量data傳輸ge online game可免。Utube stream no problem and loading picture as fast as pccw 3m. I am now using my iphone desktop macbook laptop with wifi. I am now also looking at the sparkling light bulb on the pccw router and it tells me that it has tried its best, I am sorry. I said, u’re welcome, you need not blame yourself coz I got thing to replace u. U know anything you can do it can do it better! Sleep well, I am going to turn your plug off.

發表迴響

