The feeling

本身都想打一編,不過有我就轉載下我floormate gary一文。

forever and ever!

0809 Hall2 5樓好兄弟…

501A Vic, 波波昌

502A 嘉豪

502B 區年樂, Rocky

504A 我, Alan

504B 牙祺

505A 大池, 牙熙

506A 牙威, 牙志

506B 牙潼, 牙發

Rmmate Alan, SemA成日失蹤返屋企, 搞到我成日住Single Room, 好彩有班癲癲地既Floormate 先冇咁悶. SemB返多左黎, 我先有返個rmmate.

Toiletmate 牙祺, 間唔中會自己洗下Toilet, 好鍾意清潔. 5樓糖水會一手包辦, 好鍾意捉牙Vic 枕頭會議, 哈哈哈. 成日比我地搞, 最鍾意就係供股!

5, 6樓Hall Tutor 嘉豪, 最記得果次同牙Vic& 嘉豪係走廊vs牙帥. 成日係5樓講9, 哈哈哈!

牙Vic, 同佢真係好有緣@@, 大家係Hall 住同一層, 係City 同一Department, 屋企係海怡隔2座, 細O 同一個House, 又上埋同一支莊, 大家又係咁鍾意踢波.

波波昌, SemB佢同牙威&牙志組成打機中發白, 打機打到迷左, 佢間房可以話係由501A 變左做506A. 佢同我同牙Vic 都係住南區, 都幾近下. 係一個電腦天才既好莊員.

牙威, 係我地支莊既財爺, 又係5樓打機中發白既成員. 佢同牙志間房既擺設冠絕5樓. 係一個運動天才.

牙志, 打機中發白既成員. 只要冇野嘈到佢, 佢可以一路瞓, 直到永遠. 佢可以係極少氧氣既環境下生存, 從佢晚晚都用被蓋全身連頭睇得出.

牙樂, 成日搞9牙潼, 打牌只要食到牙發, 無論3番, 8番都會發癲既人, 開Ice 周圍潮噴, 哈哈哈!

Rocky, 同我同Department. 間唔中會失下蹤, 潛下水唔見人. 被5樓人稱之為動運Rocky.

大池, SemA成日教我影相, 多得佢我自慢慢學識用單鏡反光機黎影相. 畫畫好勁既人, 係我房既白板用極短既時間畫左我出黎, 仲要好似.

牙熙, 好勤力, 一個好鍾意清潔既人, 成日鬧鬼大池"張大池, 成日用完d野又冇手尾, 唔擺返好佢!"牙熙既聲.

牙發, 一個傻傻地既人, 哈哈哈. 得佢會同我癲, 上完堂食飽飯, 竟然會同我去買料煲湯, 哈哈哈. 最愛幫牙祺改名, 包括"祺Y, Franki Wan, 祺九…"

牙潼, 打籃球勁到傻, 揸車爽到震, 走堂走到迷既人. 最近黑到爆, 又病到七彩. 超級鍾意孫燕姿, 只係會聽佢既歌, 成房都係佢既野.

係我第一年入大學…

第一年住Hall…

遇到你地…真係好幸運…

比到個好充實好充實既Hall Life 我…

不論第2日返930…返1230又好…唔洗返都

好…晚晚都玩到3,4點先瞓…

好多好多既活動…

我唔知出年Hall2 既5樓會變成點…

我唔知出年Hall2 既5樓會有D咩新既人入黎…

我唔知出年Hall2 既5樓仲會唔會好似今年咁癲咁好玩…

但起碼…今年…已經帶比大家一個好美好既回憶!!

無論出年有得住既…出年冇得住既都好…

大家一日係兄弟…一世都係兄弟!!!

多D返黎Hall2 既5樓打牌!!!

多D返黎同我地食飯!!!

多D返黎同我地玩喇!!!

等你地!!!

一路順風…順利畢業…唔好Defer 牙!!!

2 回應

  1. 看來你的宿舍生活也不錯,恭喜恭喜!轉眼又一年了!

發表迴響

