Dslr單反相機笑話一則

話說今日上完堂,就幾個同學去又一城進午善。好不容易找了個位子。有風度如我就會先讓小姐們先去買食物。

正當我無聊之際,旁邊的一張桌的一位姑娘終於等到了他約好了的男士朋友。寒暄幾句後,姑娘從身後掏出了一個黑色的包子。當她打開拉鍊,拿出一部n字頭的相機時,我看瞎了眼,是單反耶。我心想真pro!

原來男的是有求於姑娘。是我關心的話題我就開始不要臉地偷聽起來。

男:一粿電可以用多久啦

想了好一會

女:看你影多少啦,沒有準則的,我也沒有在數。

男:要用甚麼卡?

女: 細張果d

男:姐係?

女:um…. ar! 係sd

男:咁係唔係電話用果d?

女: 唔一定wow

隨手打開蓋子 show出插卡位

男:呢個好似大d wow

下減千字記憶卡討論

男:係唔係就咁就影得?

女: 係,不過就唔好用auto mode,我覺得影出黎冇咁靚!

男:咁要用咩呢?

女:um….朝早就用…um…A mode啦

聽到呢到,我都覺都好正常,只不過物主女士沒有我想像中pro而已。也許是dslr的pro令我覺得物主也很pro。是我的錯。

再來,我的眼鏡也跌爆了。

男:哦,我明了! A 係am

女:….um係ar

男:咁P 係pm用

女:…..um…係ar 要較好d羅

男:影d瀑布想好似d白布咁,係唔係要長暴光?

女:係

男:嘩,我都話左我好有talent啦!!!

女:咁你帶唔帶三腳架?

男:唔啦咁重,加上我都冇。

聽到呢到我己忍唔住笑,係我兩個同學番黎之時,我己沖左出去。

我知偷聽不對。

但這一件事真的十分值得分享。

就dslr的價錢不斷平民化,很多人都負擔得起,人前拿起它,好不威風,我當時買也抱有百分之3這樣的心理。但要是連最基本的 光圈Aperture, 快門Shutter,iso….都不會的話。不要緊,學啦。誰生出來會行會走。以前的年代,學影相好似只可以上堂或向高人指點。但現在,internet咩都揾到。不會的上論壇問個明白。沒有時空規範,高人雲集。就算是影相門外漢如我都可以成為一個bb班學生。只要有心,一定做得到。

而不是,買了部機可以說明書都可以一頁不看,不懂又要裝懂。現在街上有不少掛羊頭賣狗肉的dslr物主。我不是說影相一定要好pro,一定要用全手動。但玫少不會出現上面的蝦碌情況。

我也是一個bb班的學生,但我會不斷自我增值,不會只是為了pro而影,而是因為影而pro。

那個男的好像會去TRIP,希望佢番到黎,d相會冇事啦。

我也很久沒拿起相機出動了。

發表迴響

