廁格與廁格之間

做了這麼多年人,自問出入商埸酒店的廁所也不下千次,不知大家每次入到廁格時有沒有留意,格與格之間的間板又或間墻總是懸浮到空中,我是指永不是從地而起。

上方不封頂,我可以理解,一來沒必要,二來可以減成本,但下方可省不了多少成本了吧,又不食力。還十分不方便,大家都知道商埸酒店的地光鑒人,就算沒有心甚至刻意避開也會有機會看到另外兩邊的情況。不是不可以接受,但不是可以做得便好嗎??

不知到女廁是否一樣,我想也差不到那。

我在想,是否有規定,一定如此起呢,又或想方便兩人「辦工中」談天說地呢?

各方有識之士,有否高見?? 我也google,wiki一下先。

9 回應

  1. 小朋友,你不知道廁格裡會發生什麼事吧?
    從下格中足可知有冇人/入面個人係咪暈左,
    暈左你會要入去架,

  2. 地球人

    又係wow, 但又會唔會係唔比人做壞事呢@@好似吸毒咁!

  3. 以前有人提過這問題。歐洲的廁所聞說不是這樣通底的。美國的公共廁所就肯定是通底的。我記憶中,香港的公廁是不通底的。大陸的就不用說了,有時連門也沒有。

  4. readandeat

    上次去加拿大都沒有留意,但卬像中好似是通的。

    原來不同國家也有不同的廁所間格。

    不知道有沒有人會研究呢^^

  5. 另一可能是…. 讓內裡的站長知道, 出面有人等著, 咪爆石太耐

  6. cat

    群眾壓力乎?? kaka

  7. 驚的臭味出唔到出囉 d臭味粒子應該都重過空氣嫁啦

    咁係底到出咪唔會局住係入面囉...係一路屙一路唔洗局住

    當然開左門另外一會事啦 可能驚入面果個人頂唔順自己d屎臭

  8. 啊…我一直以為個廁格下面通係因為..方便向人求救- –
    人物甲:「唔好意思呀..隔離果位小姐(先生)..我岩岩冇晒廁紙, 唔知你方唔方便俾張我呢..」
    人物乙:「啊..冇問題..拎住(由下邊將廁紙交俾人物甲)」

    去緊既時候..冇理由係上面俾廁紙嫁嘛..咁就唯有..下面俾啦- –

  9. BEAR
    好正ar你呢一個解釋,終於揾到個平時超實用ge答案,唔該晒!

發表迴響

