復得反自然

今天我始終回到我認為最適合我的自修室。其實世界上沒有最好的東西,只有最適合自己的。多人的地方始終還是不合我,我還是做我的回陶淵明!

自己一個人,做甚麼也自由,這是我最喜歡的,我的温書速度大增!我又在午餐後買了久別的香口膠!原來我一路都不自覺我在吃香口膠時温書會更快,我相信我在接下來的幾天會不斷提升效率。

今天陪我一整天的就是大快活!(Fairwood) ,海南雞飯,正!這個月,就靠你啦!

AL Exam and University, I am coming!

3 回應

  1. 我今日去左花街探佢o地,仲買左野請佢o地食,都唔見你o既,唔緊要la,下次再請你
    我今日電左頭呀,但我返到屋企已經直左好多lo,我相信唔唔洗一個月會直返晒,可能下次你見到我都已經直晒
    仲有一個月炸,加油

  2. yaya 咁同冇電有咩分別??

  3. 分別好大架,宜家成個公仔咁lo
    我宜家比人叫做B女,因為曲既形狀太似公仔

發表迴響

