新玩意k100d

想買好耐喇,仲係新手,就算pentax k10d咁勁ge出左都唔關我事,k100d我就好滿足喇!我諗得好清楚我今次一定唔係三分鐘熱度,其實我每次買野都好比心機做功課,而且三思而後買!人生中覺得買錯野,唔岩自己用的東西就只有一樣而已!後悔不矣。前事甭提!改過就好了!試了幾張相,但嫩得不能登大雅之堂,也不想污染別人眼睛,所以待有水準之作才登上來吧!也許是不久的將來呢!興奮過頭,連口語也出了一大堆,見諒。

 

發表迴響

